Безопасность
Пиёдалар ўтиш жойларига кузатув камераларини ўрнатиш ҳақида
Шаҳарларимиз кўчаларида кузатув камералари ишга тушганига мана икки ярим йилдан ортиқ вақт ўтди. Бугунга келиб, кузатув камералари аниқлаётган қоидабузарликларнинг сони еттитага етган, лекин бу камераларнинг 90 фоиздан кўпроғи сфетафорларнинг атрофларига қўйилган. Ҳозирда камера бўлмаган жойларда, айниқса пиёдалар ўтиш жойлари (йўл қатнов қисмининг пиёдалар кесиб ўтиши учун мўлжалланган, 5.16.1, 5.16.2 йўл белгилари ва 1.14.1 — 1.14.3 йўл чизиқлари билан ажратилган бўлаги)да қоидаларга риоя қилмайдиган ҳайдовчилар тобора кўпайиб кетмоқда.
Автор: MATYAKUBOV XURMAT BOLTABOYEVICH 361
  • 7 Комментарии
  • 216 Голосов
Автотранспорт воситаларини техник кўрикдан ўтказиш тартибини такомиллаштириш ҳақида
Автотранспорт воситаларини техник кўрикдан ўтказиш тартибини такомиллаштириш вақти келди. Мамлакатимизда мазкур жараённи халқаро стандартлар ва қоидаларга мослаштириш лозим. Шу сабабли, ушбу тартибни жорий этиш ва мажбурий техник кўрикдан ўтказиш жараёнини хорижий тажрибалар асосида такомиллаштириш зарур деб ҳисоблаймиз.
Автор: SAMIGJANOV SHERZOD ERGASHEVICH 1258
  • 14 Комментарии
  • 1705 Голосов
“Пиёдалар ўтиш йўлагида светофор ўрнатиш ёки ер усти (ости) ўтиш йўлини қуриш ҳақида
Низомий номидаги Тошкент давлат педагогика университетининг Касб таълими факультети Тошкент шаҳри, Яккасарой туманининг Шота Руставели кўчаси 105-рақамли бинода жойлашган. Бинода 1200 нафар талаба ва ўқувчилар таҳсил олади. Талаба ва ўқувчи ёшлар ҳар куни йўлни кесиб ўтишга мажбур. Автомобиль қатновининг зичлиги ва транспорт воситалари ҳайдовчиларининг йўл ҳаракати қоидаларига бўйсунмаслиги сабабли йўлни кесиб ўтиш жуда хавфли. Бундан ташқари, пиёдалар ўтиш йўлагида автобус бекати ҳам жойлашган. Хавфсизликни таъминлаш мақсадида автобус бекатини кўчириш ва пиёдалар ўтиш йўлагида светофор ўрнатиш ёки ер усти (ости) ўтиш йўлагини қуриш мақсадга мувофиқ.
Автор: XASANOVA SABOXAT SA’DULLAYEVNA 467
  • 1 Комментарии
  • 942 Голосов
Урганч давлат университети олдидаги пиёдалар ўтиш йўлагини тартибга солиш ҳақида
Урганч давлат университети олдидаги пиёдалар ўтиш йўлаги менинг фикримча бугунги кун талабларига умуман жавоб бермайди. Университет талабаларининг дарс жараёнлари асосан 13:50 да тугайди ҳамда кўпчилик талабалар шу вақтда (13:50 дан 14:10 гача вақт оралиғида) дарсдан чиқишади. Ушбу вақт оралиғида университет олдида йирик тирбандлик юзага келади. Кўпчилик ҳолатларда йўл патрул хизмати ходимлари ушбу ҳолатни тартибга солишади, лекин бу муаммога ечим бўла олмайди.
Автор: JIYANBOYEV BEKZOD UMID O‘G‘LI 366
  • 3 Комментарии
  • 335 Голосов
Тошкент метрополитени фойдаланувчиларининг хавфсизлигини таъминлаш ҳақида
Тошкент метрополитени бекатларида кундан-кунга янги қулайликлар яратилмоқда. Ундан ёш-у қари доимий равишда фойдаланмоқда. Барчамизга маълумки, болалар ўйинқароқлиги натижасида ёки ёши катталар эҳтиётсизлиги натижасида релсларга тушиб кетиши ҳолатлари кузатилади. Йўловчилар гавжум бўлган вақтларда метрополитенда уларнинг доимий назоратини таъминлаш мушкулдир. Уларнинг хавфсизлигини таъминлаш учун зарур чоралар кўриш керак.
Автор: MIRZARAXMATOV MIRSULTON MIRODIL O‘G‘LI 843
  • 7 Комментарии
  • 390 Голосов
Қишлоқ хўжалиги транспортларининг ёритиш чироқлари созлигини таъминлаш ҳақида
Бугунги кунда вилоят ва туманларимизда қишлоқ хўжалигида қўлланилаётган техникалар, хусусан, трактор ва комбайнларнинг ҳаракати билан боғлиқ муаммолар талайгина. Яъни, айрим тиркамали тракторлар (тележка)нинг махсус чироқларининг умуман носозлиги тунги вақтларда хавф-хатарларни юзага келтирмоқда. Бу ҳолат, айниқса, ғалла ва пахта йиғим-терими мавсумида кўпаяди. Ҳеч қандай чироқ ёки стоп белгилари билан жиҳозланмаган тракторлар ва қишлоқ хўжалиги техникалари сабабли пиёдаларга ва бошқа транспорт воситаларига тунги вақтда хавф туғдиради.
Автор: XUDAYBERDIYEV BOBIR AKTAMOVICH 456
  • 2 Комментарии
  • 344 Голосов
Целесообразно установить светофоры с обратным отсчётом времени
В целях предупреждения дорожно-транспортных происшествий и повышения эффективности обеспечения безопасности дорожного движения представляется целесообразным по примеру развитых стран начать процесс замены всех действующих светофоров столицы Узбекистана и регионов на светофоры с обратным отсчётом времени (в том числе и для пешеходов). Наиболее важными преимуществами интеллектуальных светофоров являются наличие индикации времени до смены сигнала светофора, что в первую очередь позволяет пешеходу оценивать имеющееся в запасе время на пересечение проезжей части при разрешающем сигнале светофора, и создаёт психологический эффект «течения времени» при запрещающем сигнале светофора, что резко снижает процент нарушений ПДД, связанных с ...
Автор: NAMOZOV RAVSHAN SHAFAATOVICH 27340
  • 37 Комментарии
  • 10164 Голосов
Рассмотрено
×
Карта портала
Для прослушивания выделите текст и нажмите на эту кнопку