Безопасность
“Пиёдалар ўтиш йўлагида светофор ўрнатиш ёки ер усти (ости) ўтиш йўлини қуриш ҳақида
Низомий номидаги Тошкент давлат педагогика университетининг Касб таълими факультети Тошкент шаҳри, Яккасарой туманининг Шота Руставели кўчаси 105-рақамли бинода жойлашган. Бинода 1200 нафар талаба ва ўқувчилар таҳсил олади. Талаба ва ўқувчи ёшлар ҳар куни йўлни кесиб ўтишга мажбур. Автомобиль қатновининг зичлиги ва транспорт воситалари ҳайдовчиларининг йўл ҳаракати қоидаларига бўйсунмаслиги сабабли йўлни кесиб ўтиш жуда хавфли. Бундан ташқари, пиёдалар ўтиш йўлагида автобус бекати ҳам жойлашган. Хавфсизликни таъминлаш мақсадида автобус бекатини кўчириш ва пиёдалар ўтиш йўлагида светофор ўрнатиш ёки ер усти (ости) ўтиш йўлагини қуриш мақсадга мувофиқ.
Автор: XASANOVA SABOXAT SA’DULLAYEVNA 84
  • 1 Комментарии
  • 227 Голосов
Урганч давлат университети олдидаги пиёдалар ўтиш йўлагини тартибга солиш ҳақида
Урганч давлат университети олдидаги пиёдалар ўтиш йўлаги менинг фикримча бугунги кун талабларига умуман жавоб бермайди. Университет талабаларининг дарс жараёнлари асосан 13:50 да тугайди ҳамда кўпчилик талабалар шу вақтда (13:50 дан 14:10 гача вақт оралиғида) дарсдан чиқишади. Ушбу вақт оралиғида университет олдида йирик тирбандлик юзага келади. Кўпчилик ҳолатларда йўл патрул хизмати ходимлари ушбу ҳолатни тартибга солишади, лекин бу муаммога ечим бўла олмайди.
Автор: JIYANBOYEV BEKZOD UMID O‘G‘LI 155
  • 3 Комментарии
  • 225 Голосов
Тошкент метрополитени фойдаланувчиларининг хавфсизлигини таъминлаш ҳақида
Тошкент метрополитени бекатларида кундан-кунга янги қулайликлар яратилмоқда. Ундан ёш-у қари доимий равишда фойдаланмоқда. Барчамизга маълумки, болалар ўйинқароқлиги натижасида ёки ёши катталар эҳтиётсизлиги натижасида релсларга тушиб кетиши ҳолатлари кузатилади. Йўловчилар гавжум бўлган вақтларда метрополитенда уларнинг доимий назоратини таъминлаш мушкулдир. Уларнинг хавфсизлигини таъминлаш учун зарур чоралар кўриш керак.
Автор: MIRZARAXMATOV MIRSULTON MIRODIL O‘G‘LI 593
  • 7 Комментарии
  • 260 Голосов
Қишлоқ хўжалиги транспортларининг ёритиш чироқлари созлигини таъминлаш ҳақида
Бугунги кунда вилоят ва туманларимизда қишлоқ хўжалигида қўлланилаётган техникалар, хусусан, трактор ва комбайнларнинг ҳаракати билан боғлиқ муаммолар талайгина. Яъни, айрим тиркамали тракторлар (тележка)нинг махсус чироқларининг умуман носозлиги тунги вақтларда хавф-хатарларни юзага келтирмоқда. Бу ҳолат, айниқса, ғалла ва пахта йиғим-терими мавсумида кўпаяди. Ҳеч қандай чироқ ёки стоп белгилари билан жиҳозланмаган тракторлар ва қишлоқ хўжалиги техникалари сабабли пиёдаларга ва бошқа транспорт воситаларига тунги вақтда хавф туғдиради.
Автор: XUDAYBERDIYEV BOBIR AKTAMOVICH 255
  • 2 Комментарии
  • 182 Голосов
Тошкент шаҳри автомобиль йўлларида хавфсизликни таъминлаш ҳақида
Кундан кунга Тошкент шаҳрида транспорт воситалари, автомобиллар кўпайиб, бунда ҳар бир йўл ҳаракати қатнашчиларидан диққат-эътибор талаб этилади. Ҳозирги кунда барча чоррахаларда турли реклама устунлари кўпайиб кетган. Бу реклама устунларининг ўрнатилиши йўл ҳаракати хавфсизлигига салбий таъсир кўрсатмоқда. Ҳайдовчилар ва пиёда йўловчилар реклама эълонларига эмас, балки светофор ва йўл белгиларига эътибор бериши зарур деб ҳисоблаймиз. Мисол учун, Тошкент шаҳрининг айрим чоррахаларида 10-12 та реклама устунлари ўрнатилган ва бу чоррахаларда йўл белгиларини ва светофорни қидириб топиш қийин бўлиб, авариявий ҳолатларга ҳам сабаб бўлмоқда.
Автор: RIXSILLAYEV FAYZULLO ZIKIROVICH 485
  • 5 Комментарии
  • 404 Голосов
Йўл бўйида жойлашган мактаблар ва бошқа турдаги таълим муассасалари олдига тезликни чекловчи йўл белгиларини мажбурий ўрнатиш ҳақида
Шаҳар жойларда мактаблар олдида светофор, пиёдалар йўлаклари мавжуд, лекин айрим йўл бўйида жойлашган мактаб, боғчалар олдида бунақа шароитлар йўқ. Шундан келиб чиқиб, олдида ёки яқин масофада светофор бўлмаган мактаблар ва боғчалар олдига автомашиналарнинг тезлигини камайтирувчи 50 ва 30 йўл белгиларини ўрнатишни таклиф этаман. Сабаби болалар бир-бирини қувлаши, йўлдан югуриб ўтиши ҳолатларини кўп кузатганман. 70 ёки 100 тезликда келаётган ҳайдовчининг бирданига тўхташ имкони йўқ, бир амаллаб тўхтаганда ҳам орқасида келаётган бошқа ҳайдовчи уриб юборган ҳолатлари кўп учрамоқда.
Автор: XALBAYEV SANJARBEK ALLABERGANOVICH 427
  • 8 Комментарии
  • 730 Голосов
Целесообразно установить светофоры с обратным отсчётом времени
В целях предупреждения дорожно-транспортных происшествий и повышения эффективности обеспечения безопасности дорожного движения представляется целесообразным по примеру развитых стран начать процесс замены всех действующих светофоров столицы Узбекистана и регионов на светофоры с обратным отсчётом времени (в том числе и для пешеходов). Наиболее важными преимуществами интеллектуальных светофоров являются наличие индикации времени до смены сигнала светофора, что в первую очередь позволяет пешеходу оценивать имеющееся в запасе время на пересечение проезжей части при разрешающем сигнале светофора, и создаёт психологический эффект «течения времени» при запрещающем сигнале светофора, что резко снижает процент нарушений ПДД, связанных с ...
Автор: NAMOZOV RAVSHAN SHAFAATOVICH 27076
  • 37 Комментарии
  • 10164 Голосов
Рассмотрено
×
Карта портала
Для прослушивания выделите текст и нажмите на эту кнопку